رسانه ی مثل آوینی
دغدغه:
پس از تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کشورمان ایران و تأسیس قرارگاه ربیون و تشکیل گفتمان روایت الهی از حوادث، تیم رسانه ای قرارگاه، شروع به ساختن کلیپ های کوتاهی برای انتشار و تأثیرگذاری در فضای مجازی کرد. طی جلساتی که حضرت استاد عابدینی با مسئولین فرهنگی و فضای مجازی کشوری داشتند، گفتمان عدم توقف در روایت زمینی و حرکت به سوی روایت الهی را به عنوان یک مسئله مهم و حائز اهمیت تبیین کردند. اما این گفتمان به شکلی که باید، به منصه عمل نرسید. لذا اجرای این گفتمان در بستر فضای مجازی همواره دغدغه ی تیم رسانه ای قرارگاه ربیون بوده است.
فلسفه:
ما معتقدیم شهید آوینی به عنوان یکی از افراد برجسته ی هنری و رسانه ای زمان خود، همواره در تولیداتش نگاهی الهی بود. علت تمایز تولیدات ایشان هم همین مسئله است؛ به نحوی که شهید آوینی هیچگاه در روایت زمینی توقف نکرده و به همواره به سمت روایاتی الهی از حوادث حرکت می کرد. بنابراین یکی از بهترین الگوهای عملی برای تولید محتوا با این نگاه، این شهید بزرگوار است. پس از برگزاری جلسات و ایده پردازی های مختلف، به تأسی از این شهید بزرگوار، تیم مثل آوینی با هدف روایت الهی از حوادث تشکیل شد و شروع به فعالیت کرد.
عقبه:
طی جلسات مختلف ایده پردازی، صفحه ای در فضای مجازی تحت عنوان مثل آوینی احداث شد و شروع به فعالیت کرد. در این صفحه، قالب های مختلف و متغیری برای رسالت اصلی این تیم، یعنی ارائه روایت الهی از حوادث ، مثل از عینک آوینی، پرسش و پاسخ، روایتگری و… ساخته و منتشر می شود. این تیم در حال حاضر، همزمان با تولید، در حال توسعه فنی و محتوایی است. خروجی و نتایج فعالیت ها را می توانید در صفحه مجازی مثل آوینی مشاهده کنید.


