” #خون_خواهی سید الشهدا(ع) در معیت امام زمان راهبرد امتداد قیام ظهر عاشورا تا صبح ظهور است.”
اینک شهادت امام شهید ما، سرداران و ملت شریف ایران، در قله اصحاب آخر الزمانی سید الشهداء این خونخواهی را برای ما ملموس تر کرد.
پس بر آنیم تا در امتداد بعثتِ بیش از ۱۰۰ روزه ملت، در عاشورای حسینی علیهالسلام، پرچم سرخ خونخواهی را با شعار “یالثارات الحسین علیهالسلام” و نماد مشت گره کرده رهبر شهیدمان به اهتزاز درآوریم و تا قصاص قاتلین و ازاله نظام کفر و استکبار از منطقه که در مسیر تحقق خون بهای ایشان و رساندن پرچم انتقام بدست منتقم حقیقی است، در این راه پر افتخار استقامت کنیم.
محمدرضا عابدینی
۳ تیر ۱۴۰۵
محمدرضا عابدینی
۳ تیر ۱۴۰۵


